Mechanika wstęp
Strona 1 z 1
Mechanika wstęp
Wszystko co nas otacza podlega zasadom i normom, gra, życie, świat. Bez zasad jak wiadomo bez porządku był by chaos, no i nawet ten PBF posiada swoje zasady dzięki panuje porządek.
Mechanika w Twilight Fields, jest połączeniem gry typu storytelling z mechaniką występującym w tradycyjnych papierowych grach fabularnych.
Na czym, polega owe połączenie.
Polega ono na połączeniu gry narracyjnej z wykorzystaniem mechaniki kości k20 i k10, gracze oczywiści nie muszą się martwić skomplikowanymi obliczeniami czy nawet rzutami, gdyż wszystko jest to w zakresie Przewodnika (Mistrza Gry) i gracze jedynie muszą skupić się na odgrywaniu swojej postaci.
Również sama mechanika nie jest zbyt skomplikowana aby również Przewodnicy, nie musieli spędzić całych dni na długich wyliczeniach czy kalkulacjach.
Poniżej znajduje się dokładniejsze opisanie mechaniki gry, i co prawda jak na samym początku jest wspominane gracze zbyt wiele nie będą musieli się na nich skupiać ale zlecane jest przeczytanie owych rozdziałów przez użytkowników.
Mechanika w Twilight Fields, jest połączeniem gry typu storytelling z mechaniką występującym w tradycyjnych papierowych grach fabularnych.
Na czym, polega owe połączenie.
Polega ono na połączeniu gry narracyjnej z wykorzystaniem mechaniki kości k20 i k10, gracze oczywiści nie muszą się martwić skomplikowanymi obliczeniami czy nawet rzutami, gdyż wszystko jest to w zakresie Przewodnika (Mistrza Gry) i gracze jedynie muszą skupić się na odgrywaniu swojej postaci.
Również sama mechanika nie jest zbyt skomplikowana aby również Przewodnicy, nie musieli spędzić całych dni na długich wyliczeniach czy kalkulacjach.
Poniżej znajduje się dokładniejsze opisanie mechaniki gry, i co prawda jak na samym początku jest wspominane gracze zbyt wiele nie będą musieli się na nich skupiać ale zlecane jest przeczytanie owych rozdziałów przez użytkowników.
Similar topics
» Mechanika cz 3. Umiejętności, Atrybuty i Atuty
» Mechanika cz 1. Testy i Modyfikatory
» Mechanika cz 4. Rozwój postaci
» Mechanika cz 5. Moce i zdolności
» Mechanika cz 2. System walki i obrażeń.
» Mechanika cz 1. Testy i Modyfikatory
» Mechanika cz 4. Rozwój postaci
» Mechanika cz 5. Moce i zdolności
» Mechanika cz 2. System walki i obrażeń.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|